pewmewpew

min helg har varit phett najs!
i fredags låg jag hemma hos fredrik och var sjuk istället och vi tjockade oss massa och tittade på film, gick på en promenad och pussades massimassa! :*:*
och igår var jag på någon fest som ändå var rätt najs och dansade hejvilt med nannis, ebba, isak med flera, sedan tog jag mig bort till kärrtorp för att pussa på min baby och åka hem och sova!
och idag har jag bara sooovit och pussats och ätit världens godaste frukost! mewmewmew najs!
och nu är jag typ frisk så imorn ska jag till skolan igen och jag hoppas på att träna för jag mår illa av att sitta still hela jävla tiden.
och det är typ varmt ute. det är najs.
nu ska jag fortsätta titta på the shinig, som e fett scaaary!!
och jag har hört att jorden ska gå under den 22 december 2012....wierd.
jaja. godnatt. typ. puss!

Kommentarer
Postat av: jussan

finns det en möjlihet att du baxa phett från mig haha?

2009-03-20 @ 18:40:24
URL: http://justines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0