nickelitoooooo

hah nu ska jag berätta att nicken är min bästa vän för han är bäst. och nu bor han hos mig på min soffa och det är ganska mysigt faktiskt. fast han och fredrik verkar ha skapat en pakt som går ut på att inte låta mig få nån sömn. men det duger ändå. och jag tycker om han så mycket för han står ut med mig och fredrik och vårat eviga pussande och tjaffs. och så skrattar han inte åt mig när jag är töntig. och så är han snäll och tar hand om mig. och så orkar han titta på oc med mig varje dag, och han verkar gilla det! och så tar han mina cigg och vägrar gå till skolan. och så busar han runt på dagarna. men jag gillar han ändå. för han är ganska bra. fast han är ju efterbliven. också en viktig detalj. men men. han är bra. godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0