gfdg

nu sitter jag här i min soffa igen med fredrik och nicken, och ser på nån halvkeff film som vanligt.
imorn ska jag plugga, shit en massa massa. begrava mig i det. sen tror jag jag ska ut och springa.
springa bort allt, alla känslor som jag inte vill leka med längre.
för det funkar bara inte längre, jag måste bort.
för här är jag bara fel fel fel. och jag vill inte vara med längre.
det är inte kul, för jag har grävt in mig, djupt in i något svart hål och jag kan inte ta mig ur.
det spelar ingen roll hur bra allt är, för det kan inte bli bra igen, inte som då.
och det spelar ingen roll om jag säger det eller håller käften.
ingenting spelar någon jävla roll längre. sug.
fuck det. fan. nu ska jag sova bort allt. begrava mig i min säng brevid honom, som kommer hålla mig hårt.
sen kanske han förklarar allt, för jag behöver någon som förklarar för mig. jag fattar ingenting längre.
jag har allt och ingenting. och inte fan är jag nöjd för det.
det blir bara fel

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärp dig. ska stammen delas i två eller?

älskar dig

2009-03-04 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0