frågor, svar

och vad lyssnar du på för musik? favvoartister osv? /sofie
i mitt itunes biblotek har jag allt från svenska barnfavoriter till okända underground hiphopartister. i typ 1-2 år har jag haft en hiphopperiod då jag lyssnat mycket på artister och band så som atmosphere, cunninlynguists, gangstarr, brother ali, de la soul m.m. nu har jag blivit mer avslappnad och lyssnar på lite mer blandat, gärna svensk musik som håkan hellström, lars winnerbäck, lasse lindh, kent. just nu är jag inne på typ lykke li, gavin degraw, duffy, amy winehouse. så allt verkligen, har ingen direkt favorit!

 

 

hur känner du linda?
vi gick i samma skola och lärde känna varandra när hon gick i 9an och jag i 7an. det var länge sen vi snackade nu, vi har tappat kontakten, vilket är jävligt synd

 

hur många har du haft sex med?
jadu..det är inget jag tänker säga specefikt sådär, och det är beroende på hur man ser det. men någonstans mellan ett och tjugo, så får du räkna ut resten själv!

 

är du en graffhora?
nää det vet jag inte, men så kan man kanske se det. jag intresserar mig för folk som målar, och umgås gärna med sånna. min pojkvän målar och det gjorde miin förra också. många av mina kompisar målar också. men hora nej, det är jag nog inte. men graff hora lät rätt coolt så visst.


Kommentarer
Postat av: marvous

Palla dissa den enda rätta frågan.

2009-03-13 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0