090309

just nu ligger jag i min stora otroligt sköna säng med fredrik och lyssnar på kent...han äter glass med mjölk och vi ska titta på bamse....det är väldigt mysigt...mitt rum är otroligt stökigt...och jag orkar liskom inte ta tag i det, det får vara så...en tid fram över...tills jag tar tag i det där med att måla..men det duger, så länge min säng är här...
jag har gått och blivit sjuk, igen...det suger duktigt...och jag är så otroligt sugen på att gå ut och springa, bara svettas bort allt äckligt...men nej det kan man inte göra när man knappt kan andas...nejnej....på onsdag kanske, då kanske jag är frisk...

jag ska börja uppdatera den här skiten varje dag, jag vet inte varför. bara för att. för det är ändå ingen som läser det. menmen.


nu ska jag övergå till att pussas, det är mysigare... :) xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0