sha

hallå där blåbär!
idag är en dålig dag, för jag är sjuk. och jag hatar att vara sjuk.
och jag har världens bästa pojkvän, jag tror faktiskt man kan säga så. helt säkert, han är grym. för han går upp mitt i natten för att ta hand om mig när jag är sjuk.. det finns ingen som är lika bra! jag vill att han ska vakna så jag kan pussa på honom i timmar!
och i fredags fyllde han år! tihiihihiih då fick han världens jobbigaste present! som polisen tog igår, snaaap!  sen igår så fyllde min farfar 75 så vi drog till han i tyresö på party med typ 3 pers under 50! yäy! men han och min kusin klickade fett bra och söp sig fulla som svin, hahahha. och nu ligger han och ebba och sover i mitt rum.. jag kankse ska väcka dom om ett tag.. eller så fortsättjer jag njuta av kalle anka!

jag har en funderan också.. jag har velat perica mig i läppen, väldigt länge. det va liksom på tal långt innan tungan men det gick ju inte att hålla hemligt..hah, men nu har mitt ex och hans nya brud det (?), och jag har ingen speciell rellation eller kontakt med någon av dom, jag känner dom liksom inte riktigt mer än att vi har ett par gemensamma vänner...?
men då är det tydligen så att jag bara vill pierca mig för att härma dom? jag fattar liksom inte grejen haha, men det låter så sjukt. och jag vill inte bli stämplad som nån jävla härmapa?
men samtidigt är det inte så att jag inte vill göra det bara för dom säger så...?
craaaaap!


yeye, ge mig tips. och tips om vettiga saker att skriva om. puss hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Äsch, skit i om folk säger att du härmas! Det är väl knappast bara dom två i hela världen som har piercing i läppen? Pierca dig där, det blir säkert snyggt :)

2009-02-23 @ 19:22:23
Postat av: ebba

håller med annika till 150%

stå på dig själv alma! (HAHA)

2009-02-26 @ 00:23:20
Postat av: Anonym

håller med annika till 150%

stå på dig själv alma! (HAHA)

2009-02-26 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0